neděle 14. dubna 2013

MSBajuskaaa

                              Rozhovor s MSBajuskaaa


Ahoj holky ,
dnes tu máme rozhovor s blogerkou MsBajuskaaa . Je to mladá a velice sympatická slečna , které miluje kosmetiku a líčení. A protože je velice ukecaná věnuji jí první rozhovor na tomto blogu... a teď si uvařte kávu či čaj a vrhneme se na to :)

1. Kdy jsi začala přidávat videa na youtube ?
1) První video jsem přidala 20.července 2012 a to bylo jen mé představení. Po dalších 8 dnech přišel už začátek mé make-up collection.

2. Měla si pomyšlení na takový úspěch ?
2) Neřekla bych, že jsem až tak úspěšná. Ale každopádně jsem nečekala, že někdy budu mít 100 odběratelů natož 11x víc a jsem za to nesmírně ráda. Trochu mě mrzí, že v ČR je poptávka na youtube spíše po online hrách než po videích o kosmetice, na tom musíme ještě zapracovat  :)

3. Tvá oblíbená kosmetická značka a oblíbený kosmetický produkt
3) Vybrat jednu jedinou je těžké. Co se týče drogérky rozhodovala bych se mezi Catrice a Maybelline, ale u mě se to dost mění. Snová značka z těch dražších je pro mě určitě Benefit, to je můj sen!
A oblíbený kosmetický produkt? To je ještě těžší :D Ale asi by to byla nějaká rtěnka, teď zrovna moje jediná od MAC

4. Bez čeho nevyjdu na ulici..
4) Co se týká kosmetiky, tak v případech, kdy fakt nemám náladu nebo jsem nemocná, tak na ulici vyjdu klidně bez make-upu :DAle vybrat jeden z produktů, tak rozhodně bych nevyšla bez make-upu jako takového ;)

5. Jakých 5 věcí by sis vzala na opuštěný ostrov ?
5) Sirky, aby bylo teplo. Mobil, aby byla muzika. Fotky, abych tam nebyla sama. Pak jednu moji neřest a poslední by byla smyčka abych tam nemusela už bejt :D

6. Vždy vypadáš skvěle , máš nějaký trik ?
6) Ujišťuju tě, že vždy nevypadám skvěle, ale dekorativka je moje záchrana. Jinak na pečující kosmetiku nebo zdravý životní styl já moc nejsem, což je asi vidět  :D

7. Tvá oblíbená youtuberka / blogerka...
7) Přiznám se, že blogerky moc nesleduju, tak je pro mě jednoduché vybrat jen jednu - Mila de Illusoire, protože miluju její články a vždy se dozvím něco jiného. U youtuberek je to těžší... Mám svoje TOP 3: Adélka Zemková, Lola the Frenkie's girl a Flabgee. Mám je ráda jako youtuberky i jako lidi
Pokud za mnou bude někdo ochoten přijet do Pardubic nebo do Hradce Králové, tak ráda Ale o tom značně pochybuju, tak se ráda nějakého jinde zúčastním, abych viděla ty moje "Bájušáky" 
8. Máš v plánu udělat nějaký sraz blogerek / youtuberek ?

9. Nejraději točím....
9) Nejraději točím asi TAGovky, člověk se tak vykecá. Ale super jsou i Get READY! který je pak i sranda stříhat. Jinak ráda točím kdykoliv, když mám tu svojí šílenou náladu a video pak není tak suchý  :D

10. Máš vzkaz pro tvé fanynky ?
10) Nejprve bych jim chtěla říct, že ji asi oficiálně budu říkat "Bájušáci". A pak, že jsem jim moc vděčná za to, že díky nim jsem našla svůj největší koníček. Mám Vás ráda <3 


Já hrozně moc děkuji Báře za rozhovor a její ochotu a teď nějaké fotky -
¨



http://www.youtube.com/user/MsBajuskaaa
http://www.facebook.com/MsBajuskaaa?fref=ts


A další rozhovor bude s Wimim a máte se na co těšit :)

4 komentáře:

  1. AAAA, tak tady jedna Bajusacka :D Barusku mam hrozne moc rada jako youtuberku ale i jako clovicka, kterého jem mela moznost poznat.
    PS: Moc se tesim na clanek ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím , taky jí mám ráda a její videa zbožňuji ;) Tak to jsem ráda a doufám, že se ti rozhovor s tebou bude líbit ... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju Tobě za rozhovor a samozřejmě mému Bájušákovi Míše za pochvalu :))

    OdpovědětVymazat